"Soms genezen, vaak verlichten, altijd troost bieden" Ambroise Paré (1510-1590)
Klachtenprocedure & Privacy
Mocht u een klacht hebben over uw behandeling of bejegening, dan kunt udit het besteeerst zelf aangeven. Ik zal proberen om uw onvrede zoveel mogelijk met u te bespreken en weg te nemen. Indien dit niet tot een voor u bevredigend resultaat leidt, dan kunt u gebruik maken van de klachtenfunctionaris van de LVVP.
U kunt zich rechtstreeks tot de klachtenfunctionaris van de beroepsvereniging wenden. U dient mij hiervan op de hoogte te stellen.
U kunt het klachtenformulier via de site van de LVVP downloaden en per mail sturen naar LVVP@klachtencompany.nl. U kunt de klachtenfunctionaris ook bellen (088) 234 16 06. De klachtenfunctionarissen zijn zodanig getraind dat zij -naast de eerste klachtopvang- kunnen bemiddelen bij de afhandeling van uw klacht
Mocht het bovenstaande traject niet tot bevredigende resultaten hebben geleid, dan kuntu zich wenden tot De Geschillencommissie vrijgevestigde ggz-praktijken in Den Haag. Deze commissie doet een bindende uitspraak. De Geschillencommissie is digitaal bereikbaar en per post via postbus 90600, 2509 LP Den Haag. Aan het gebruik van de Geschillencommissie zijn kosten verbonden.
Als BIG-geregistreerd professional val ik onder het tuchtrecht, zodat u ook een klacht kunt indienen bij:
Regionaal Tuchtcollege Amsterdam
Postbus 84500, 1080 BN Amsterdam
Tel. 020-301 25 10
Justitie Alkmaar:
Tel. 072- 527 46 46. In geval u een civiele procedure wenst aan te spannen tegen uw behandelaar.
Waarborgen Privacy
Voor informatie over de manier waar op ik met uw gegevens omga, klik u op: privacy